My Pets

pYzam Page Pets
Page Pets & MySpace Layouts

Jumaat, 16 Januari 2009

TuanBlog9479 Journal


A.B.A.N.G.

Andainya dapat aku bersamamu selalu
Bermanja dan berkasih
Andai dapat aku ditemanimu
Nian indahnya hidupku
Girang gembiranya hayatku.

Andainya aku disayangi selalu
Biarkanlah aku hanyalah untukmu
Andainya aku perlukanmu
Namun engkau tidak dapat memenuhinya
Gundahlah hatiku seharian.

Andainya engkau mengingati aku selalu
Biarkanlah ianya berterusan
Andainya ianya berhenti di tengah jalan
Nescaya sepilah hidupku tanpamu
Gugurkanlah dirimu dari hatiku.

Andainya inilah suratan dan takdir hidupku
Biarkanlah ia berlaku ke atas diriku
Andainya aku ditakdirkan kesepian
Nescaya akan aku terimanya seadanya
Gugurlah segala kebahagiaan diriku.

Alangkah sedihnya diriku keseorangan
Betapa sunyinya hidupku
Andainya engkau pergi meninggalkanku
Necaya hidupku dilanda kesepian
Gundah gelisah sepanjang masa.

Andainya inilah takdir hidupku
Biarkanlah ia berterusan
Akan aku terima segalanya
Natijahnya kosonglah hidupku
Gugurlah segala kebahagiaan dijiwa seorang insan.

Hasil Nukilan : TuanBlog9479

3 comments:

♥[tahirah]♥ berkata...

omaigod!
masyaAllah!
punye la terer reke2 mnde2 ney
ABANG(XP)
uiks terer gilak nak matik !

TuanBlog9479 berkata...

terer ke(SCN)

♥[tahirah]♥ berkata...

terer gilak !!